Често задавани въпроси (FAQ)

?
Как да определя размера си?

Към всеки продукт има снимка с таблица за определяне на размера.

Според Вашите ръст и тегло ще определите подходящия за Вас размер.

Съвет от нас: Ако се колебаете между два размера, винаги избирайте по-големия!

Чорапогащите Gatta се предлагат в размери 2-S, 3-M, 4-L  и 5-XL

Чорапите Gatta се предлагат в размери 1-2 и 3-4

?
Как да пазарувате?

 

  1. Изберете продукт

Всички продукти в магазинът са представени в отделни категории по вид. Влизайки в категорията Вие ще видите лист с продукти и цени. За да видите детайлите на продукта или да увеличите снимката, кликнете на линка в продуктовата страница.

  1. Добавяне на продукт в количката

Отидете на страницата с избраният продукт, изберете размер и цвят и кликнете на "Купи"

Можете да използвате бутона "Бърза поръчка". Просто въведете телефонен номер. Наш служител ще се свърже с Вас за уточняване на детайлите за доставката.

  1. Количка

След като сте добавили всички желани продукти влезте в количка. Там ще видите всички продукти, ще можете да променяте количеството или да махате артикули.

  1. Завършване на поръчката

За да завършите поръчката, трябва да въведете имена на получател, телефонен номер за връзка, адрес или офис на куриер. В коментар към поръчка може да добавите желан офис за доставка и други изисквания. 

 

Готово ! 

Наш служител ще се свърже с Вас за уточняване на доставката.

?
Как да заменя или върна закупен от мен продукт?

Съгласно чл. 55, ал. 1 от ''Закон за защита на потребителите'' (ЗЗП), потребителят има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина да се откаже от получената стока в срок на 14 дни от датата на получаване на стоката.

В този случай търговеца е длъжен да възстанови на потребителя в пълен размер заплатените от него суми не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите. Сумите се възстановяват по банкова сметка на клиента.

Потребителят е длъжен да съхранява получените от търговеца стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от ''Закон за защита на потребителите''. За да бъдат върнати обратно закупените продукти задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката и без да има аромати.

Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия съгласно ''Закон за защита на потребителите''.

Търговецът има право да откаже връщането на продукт, съобразно действащото законодателство.

*** Бельо - чорапогащи, чорапи, бикини, боксерки, прашки, слипове, бодита и други продукти, характеризиращи се като долно бельо - НЕ ПОДЛЕЖАТ на връщане и подмяна. ***

В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиента го връща за сметка на магазина и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на търговеца. При връщане на закупена стока транспортните разходи са за сметка на клиента и не се възстановяват.

 

  1. Връщане

1.1 Продукт, закупен от електронен магазин gatta.bg може да бъде върнат до 14 дни след получаването му, съгласно чл. 55, ал. 1 от ''Закон за защита на потребителите'' (ЗЗП)

Върнатият продукт трябва да бъде в безупречен търговски вид - цялостна опаковка (да не е отварян), с всички налични етикети, да не е носен, да няма аромати по него, да не е пран, да не е гладен.

1.2 Какво трябва да се направи, за да може да бъде върнат продукт, закупен от gatta.bg?

- Да се спазят правилата по под точка 1.1

- Преди да предприемете връщане на продукт, трябва да поискате това да се случи, след като се свържете с нас на email: sales@gatta.bg

- Връщането на продукт трябва да е чрез куриерската фирма, с която е доставен.

- Разходите по доставката са за сметка на клиента, без наложен платеж. Стойността на продукта се изплаща чрез банков превод.

- Сумата по стойността на поръчаните артикули (без сумата, която сте заплатили за доставка при получаването на поръчката си) ще ви бъде изплатена в срок не по-късно от 14 календарни дни по банкова сметка, която сте ни предоставили на email: sales@gatta.bg

1.3 Случаи в които не се позволява да се върне продукт:

- Ако не са изпълнени всички указания в т.1.1 и 1.2

- Ако върнете продукт/-и с наложен платеж

- Ако върнете продукт/-и чрез друга куриерска фирма gatta.bg спазвайки ''Закон за защита на потребители''(ЗЗП), запазва правото да откаже връщане на продукт.

Адрес за връщане: гр. София 1415, ул. Ябълкова градина 3, Ното ООД

  1. Подмяна

2.1 Продукт закупен от електронен магазин gatta.bg може да бъде заменен до 14 дни след получаването му. Продуктът, за да може да се подмени, трябва да бъде в цялостна опаковка, с всички налични етикети, да не е носен, да няма аромати по него, да не е пран, да не е гладен.

2.2 Какво трябва да се направи, за да може да бъде подменен продукт, закупен от gatta.bg :

- Да се спазят правилата по под точка 1.1

- Преди да предприемете подмяна на продукт, трябва да поискате това да се случи, след като се свържете с нас на email: sales@gatta.bg

- Подмяната на продукт трябва да е чрез куриерската фирма, с която е доставен.

- Разходите по доставката се поемат от клиента, без наложен платеж.

- След като получим върнатия продукт, и се уверим , че са спазани всички указания, в срок от 7-10 календарни дни ще се свържем с Потребителя, за да изпратим продукта, който е избрал за подмяна. Разходите за доставка се поемат от клиента. 2.3 Случаи в които не се позволява да се подменя продукт:

- Ако не са изпълнени всички указания в т.2.1 и 2.2

- Ако искате да подмените продукт/-и изпратени с наложен платеж или доставка за наша сметка.

- Ако искате да подмените продукт/-и и ни го изпратите чрез друга куриерска фирма

Адрес за връщане: гр. София 1415, ул. Ябълкова градина 3, Ното ООД

 

  1. Дефектен продукт

3.1 gatta.bg не носи отговорност за дефектни продукти. gatta.bg представя продукти на различни производители, и няма участие в изработката, пакетирането на продуктите.

3.2 В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиента го връща за сметка на gatta.bg и се изпраща друг продукт като заявения (следвайки инструкциите на 2.Подмяна). В този случай транспортните разходи са за сметка на търговеца. При връщане на закупена стока транспортните разходи са за сметка на клиента и не се възстановяват.

Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас